dimarts, 24 de novembre del 2015

Cançons de Nadal 2015

1r A

M'agrada el ritme

de Dàmaris Gelabert

aqui teniu l'enllaç a la cançó:
 
M'agrada el ritme 

i la lletra:


M’agrada el ritme,
m’agrada molt,
quan sento el piano,
quina emoció.

M’agrada el ritme,
m’agrada molt,
el baix camina
marcant el pols

M’agrada el ritme,
m’agrada molt,
m’arriba als peus
i em fa moure el cos

M’agrada el ritme,
m’agrada molt,
quan sento els saxos
em moc millor

(instrumental)

M’agrada el ritme,
m’agrada molt,
el contrabaix
batec del cor

M’agrada el ritme,
m’agrada molt,
aprenc molt ràpid
m’ho passo pipa
portant el pols
som els millors



1r B
 
Els instruments

de Dàmaris Gelabert

aqui teniu l'enllaç a la cançó:

Els instruments 

 i la lletra:

Estan ben avinguts

I tres famílies són
La corda, el vent, la percussió
Una orquestra de debò

Les violes i els violins
Són els dos germans petits
El tercer és el violoncel
I el gran el contrabaix

Estan ben avinguts
I tres famílies són
La corda, el vent, la percussió
Una orquestra de debò

La trompeta i el trombó
Clarinet, flauta i fagot
Bufa amb força i ben content
Els instruments de vent

Estan ben avinguts
I tres famílies són
La corda, el vent, la percussió
Una orquestra de debò

Patatim i patatam
El vibràfon i el timbal
La marimba i el tambor
Tots junts porten el pols

Estan ben avinguts
I tres famílies són
La corda, el vent, la percussió
Una orquestra de debò


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada